آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طارمی بالاتر از سوارز و موراتا!| درخشش ستاره بوشهری در اروپا

  • کد خبر: ۶۷۱۳۶
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
طارمی بالاتر از سوارز و موراتا!| درخشش ستاره بوشهری در اروپا
مهاجم ایرانی پورتو تأثیرگذارترین بازیکن تازه‌وارد فوتبال اروپا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک سایت پرتغالی مدعی شد هیچ بازیکنی در ۶ لیگ برتر اروپا که این فصل به تیم جدیدی رفته‌اند، به‌اندازه مهدی تأثیرگذار نبوده است. به گزارش سایت «noticiasaominuto» در گزارشی به بررسی عملکرد مهدی طارمی پرداخت و او را تأثیرگذارترین بازیکن جدید این فصل از فوتبال اروپا معرفی کرده است. این سایت با بررسی عملکرد بهترین مهاجمان و بازیکنان ۶ لیگ فوتبال اروپا (فرانسه، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و آلمان) و با آمار، ثابت کرده طارمی بالاتر از هر بازیکن جدید دیگری از لحاظ تأثیرگذاری ظاهر شده است.

 

این سایت پرتغالی نوشت: مهاجم ایرانی با ۱۵ گل و ۹ پاس گل در رأس فوتبال اروپا‌ست. این بازیکن عملکرد بی‌عیب‌و‌نقصی داشته است و هیچ‌کس در BIG ۶ (۶ لیگ برتر اروپا) چنین‌تأثیری نداشته است. طارمی در ۳۲ بازی لیگ پرتغال، ۱۵ گل زده و ۹ پاس گل داده است. این ارقام طارمی را در رأس فوتبال اروپا قرار می‌دهد. هیچ بازیکنی در پرتغال، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و حتی آلمان موفق به تأثیرگذاری تا‌این‌حد در ورود به یک باشگاه جدید نشده است.

 

در سراسر اروپا اسامی بزرگی وجود دارد که در این اطلاعات آماری در سطح طارمی نیستند. به‌عنوان مثال، لوئیس سوارز پس از مدت‌ها حضور در بارسلونا، در تابستان به اتلتیکو‌مادرید رفت و در ۲ بازی مانده به پایان لیگ، ۱۹ گل و ۳ پاس گل داشته است. در لیگ برتر انگلیس مثال دیگری موجود است. تیمو ورنر (چلسی) بازیکن جدیدی است که ۶ گل و ۱۱ پاس گل ثبت کرده است. در ایتالیا، آلوارو موراتا (یوونتوس) با ۹ گل و ۱۰ پاس گل، بهترین عملکرد را در سری‌آ داشته است. در آلمان، ماکس کروزه از یونیون برلین بهترین رکورد را با ۱۰ گل و ۵ پاس گل دارد. جالب اینجاست که در لیگ فرانسه کوین فولاند با ۱۶ گل و ۸ پاس گل نزدیک به طارمی است؛ اما ۵۶۲‌دقیقه بیشتر از مهاجم پورتو بازی کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->